AM: Funderade på att hänga den ovanför teven eller datorn, men hur ska jag då hänga med i omvärldsrapporteringen när jag bara kommer att stirra i något slags konstig förundran på den där guldlöpsedeln. Det känns fortfarande egendomligt med MoDo som svenska mästare, vi som alltid brukar vara sämst när det gäller.