Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Själv tycker jag att MittNyttreporterns försök att "övertala" intervjuobjektet att gymnasieskolorna borde vara ekonomiskt delansvariga för sistaårselevernas utgifter för avslutningsbaler mm var bäst i Sverige idag. Särskilt som skolorna ju säkert har handlingsutrymme i sina budgetar för såna saker.