Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky:

Jag funderar på om jag ska ta det som att han är en dålig förlorare... En av mina tjejer i Timrå berättade för övrigt att hennes pappa hade beställt SM-guldlöpsedlar och satt upp hemma. Lysande.