Frisco:...och bra för MoDo. Så länge vi klarar av att plocka tillbaka spelarna sen så är det bara bra om de får speltid i andra lag när de inte platsar i MoDo. Stefan Öhman stod länge och stampade i MoDo men fick fart på kärriären efter ett par vändor i Löven.