Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:

Du och Westerlind på fotboll?

Jag har ju läst om er, inhyrda huliganer som drar runt i landet och slåss...
Tur att polisen fick fatt i en av er (se bild), du klarade dej uppenbart.

www.delo.si/images/iman/pb_batine-po.jpg