Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki:

Så illa är det väl inte, men någon större förbättring vet jag inte heller om man kan säga. Gillar iaf bortatröjan mer än hemma.

Håller med om att det är lite Luleå över hemmtröjan också.