Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Spontant så skriker de nya matchtröjorna "Luleåkopior" lång väg. Gillar de inte alls, då behåller jag hellre årets tröjor. Särskilt bortatröjorna.