Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så har då också Skinnkavajen gjort en matchtröjsremix, kan man sedan modifiera Holmenreklamen så att man bara har kvar texten i vitt så kanske det kunde bli lite mer uthärdligt.