Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Helgdag mitt i veckan är väl trevligt. Då gör det inget att man vaknar kl kvart över tre på morgonen och inte kan somna om, särskilt inte när det fanns NHL-match att kika på.