Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
qwertas:
Så man kan rent statistiskt kalla SAIK för ett gäng gamla tunnisar. Modo är mer korta tjockisar, men vikten beror ju som vi vet på god gräddig mat i Arenan och Zlatopramen på Harry's.