Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Timmy till NHL och Toto till Linköping. Varför känns det som att det hade varit flera sidor diskussioner om det ifall inte Marcus internetleverantör hade stängt av honom och därmed stängt ner HS?