Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tänk att det ska vara så svårt att uttala engelska platsnamn. Satt och såg på ett program på Aftonbladet/TV7... av någon anledning... när man plötsligt talar om Glaochesterschajer, det vet väl alla att det uttalas Gloster-sheer (Gloucestershire)