Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco:

Jag trodde aldrig jag skulle få uppleva något mäktigare hockeymatch live än match 3 i kvarten borta mot Timrå, när Hellge fixade biljetter.

Ända tills jag fick se match 6 live i Linköping och se MoDo ta sitt första SM-guld på 28 år.

det var Gôtt!