Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
wap.hockeysnack.com
Blev tvungen att wappa in på Expressen för att kunna läsa. I ärlighetens namn tror jag inte på Stenmarck som soloartist riktigt. Han har inte lyckats göra några bra låtar än. Eller - han har ett par på förra plattan som är hyfsade, men...