Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
wap.hockeysnack.com
...det han är riktigt bra på är att framföra andras låtar så att man önskar att han hade gjort dem själv. Han passar utmärkt in i konceptet RiR, t.ex. Snygg, sjunger riktigt bra, charmig, rolig... Själv ska jag snart se klassartister som Arvingarna.