knaskamilla: Eller kanske en möjlighet att ventilera åsikter om Guld-DVDn.. om den skulle ha lyckats komma ut till försäljning innan årsmötet. Man kanske skulle väcka en fråga om den där gamla idén med ett slags Hall of Fame för MoDospelare i arenan, något som väl var på tapeten redan vid den sista ombyggnationen av Kempehallen.