Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Någon som vet om det brukar vara nån större Modoklack när Modo spelar i Gävle? Är lite nyfiken då jag flyttar till Gävle inom kort och hoppas få se lite Modoiter även på O'learys där.