Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Så har äntligen Fredrik bringat lite ordning i oron... vad gäller årsmötesdatumet. Årsmötet går av stapeln den 28 juni och inte den 29:e som det stod i gårdagens Allehanda.