Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Själv prioriterar jag, märkligt nog, årsmötet före RixFM Festival. Fast det kanske mest beror på att jag aldrig sett RixFM Festival som något som bör prioriteras.