Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MorganaLefaey: Om jag inte minns fel pumpade väl Percy in 25 miljoner i MIF under säsongen i allsvenskan bara för att man inte skulle hamna på ett negativt resultat, och plånboken torde väl ha öppnats några gånger även den gångna säsongen.