Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hur många gånger tror ni att de kommer att visa finalmatcherna i repris på C+? Såg just att de visar den näst sista idag. Tänkte att nu när jag har semester har jag ju tid att titta, så de får gärna visa fler...