Frisco: Sadan var det väl tal om att man ev. skulle att lägga matchen Timrå-MoDo i E.On Arena, allt för att kunna ta in så mycket folk som möjligt. Nu vet inte jag om det dyker upp fler än 3 300 hockeytörstande själar till en match i början av september, men lite het lär den allt vara. En av anledningarna var visst att Timrå ville göra det man kunde för att stärka ekonomin i Sundsvall Hockey, då ntäkterna från matchen tillfaller arrangörsklubben.