Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Jag har också för mig att jag läst 18.30 någonstans. De kanske inte vill skriva ut det på hemsidan för att de är oroliga för att det dyker upp en massa fjortisar som inte ens är medlemmar då? Konstigt är det i alla fall.