Wayne Gresky: Visst är det så, men ska man vara realistiska så är nog den bästa och enklaste lösningen att göra en övre våning på baren bakom 401. Tyvärr så innebär väl det att man skulle kunna stå i baren och se ishockey, något som aldrig skulle tillåtas i nykterhetsiverns Övik.