Sv: Slutet för Foppa?
Wayne Gresky: Nej, då är vi helt överens. Då förstår jag vari din irritation ligger. Jag påtalade ju i mitt inlägg att tjat knappast lär löna sig i Foppas fall. I övrigt var det en läsvärd krönika.