Då var det klart, från och med slutet av augusti blir jag deltidsjämte. Tyvärr verkar det som att jag då också måste lämna tillbaks VIP-kortet då det inte löste sig med min, i mitt tycke, listiga plan för VIP-kortsfinansiering.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)