Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Då var det klart, från och med slutet av augusti blir jag deltidsjämte. Tyvärr verkar det som att jag då också måste lämna tillbaks VIP-kortet då det inte löste sig med min, i mitt tycke, listiga plan för VIP-kortsfinansiering.