hellge: Retrotröjor finns det ju drivor av på Klubb-A.se, eller vad nu den där auktionssajten hette. Själv kunde jag inte hålla mig till ett besked om att de vita bortatröjorna eventuellt auktioneras ut, utan det fick för ovanlighetens skull bli en röd gameworn.