Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hellge: Aha, de retrotröjorna. Där har jag ju faktiskt också missat inköp, kommer jag ju på.

Men man kanske måste passa på att köpa några SM-guld -07 kaffemuggar så jag har något att "göra reklam med" i lärarrummet