Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Det känns också som att man på något sätt har räknat med att de som är intresserade av att närvara på årsmötet inte klarar av att använda en dator, så därför så undviker vi att annonsera om årsmötet på hemsidan. Det är den enda förklaringen jag kan komma på för att förklara att man inte utnyttjar hemsidan för sådana saker.