Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Jomen, medan båda lagen står på var sin blålinje i början av perioden och langar puck mellan varandra så hinner man ju ut från sportbaren... och efter att ha hunnit tömt ett par "ramlösa" så blir ju hockeyn roligare... eller något sånt.