Mats Edström: Själv var jag och hämtade ut mitt "auktionsfynd" idag. Hade tänkt ta den på mig, men med tanke på att det är nog varmt som det är så fick matchtröjan förbli i påsen. Märkligt orosa på alla de vita detaljerna på tröjan, måste vara något fel...