Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mats Edström: Ja, jäklar du, det kanske man skulle göra... och köpa en replica istället för en gameworn... jaaa, det gör jag. Eller nåt.

Märkligt förresten att se SM-bucklan i Swedbank Arena fint upputsad och kliniskt ren från flottiga fingeravtryck. Guld DVD:n hade dock inte kommit till souvenirshopen än, möjligtvis senare under veckan eller i början på nästa vecka.