Wayne Gresky: jag lsäte igenom den förrut och det jag reagerade på var när han ansåg att det var brist på toppar som gjorde att inte modo vann sm guld 94-02. Jag menar att det tvärtom var brist på bredd som gjorde det, för foppa sedinarna och weinis får väl anses som toppar ändå.