Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Foldron: Trevlig läsning! Men är det någon som vet hur denna ranking räknas fram? Varför har Färjestad klättrat tre placeringar men HV71 rasat åtta placeringar, trots en jämbördig säsong (etta respektive tvåa i tabellen, båda åkte ut i semi)?