Martin S: Tro om Nordström börjar bli gammal och känner att orken inte räcker, han föreslår att man ska införa reklamavbrott under perioderna i matcherna i elitserien.
Marie Hallman (som jag tycker har en väldigt bra och intressant blogg till skillnad från de flesta andra hockeyförståsigpåare) sågar dock hans förslag totalt.
Marie Hallman (som jag tycker har en väldigt bra och intressant blogg till skillnad från de flesta andra hockeyförståsigpåare) sågar dock hans förslag totalt.