zigge: Jomenvisst, good old Bumpaberra. Om jag inte minns fel, nu har jag iofs inte kvar tidningen, så stod det väl någon information om att hockeybussarna gått med en kvarts miljon i förlust förra säsongen. Men då var det väl en förlust för hela hockeybussatsningen i länet. Bussen från Bjästaområdet är inte ofta fullsatt på väg till matcherna, men hem från Swedbank Arena var bussarna nästan mer än fullsatta.