knaskamilla: Det var märkligt, så mycket folk i Övik bara för att jag råkade befinna mig där. Bilkö från infarten till Veckefjärdens GK till rödljusen i Övik.
Själv var jag i Övik för att försöka finna ut ifall guld-DVD:n dykt upp ännu. Märkligt nog hade den inte det. Ett bättre säljtillfälle än när hamnen är fullproppad och hela souvenirshopen var nästan överfylld med folk borde väl inte funnits.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Själv var jag i Övik för att försöka finna ut ifall guld-DVD:n dykt upp ännu. Märkligt nog hade den inte det. Ett bättre säljtillfälle än när hamnen är fullproppad och hela souvenirshopen var nästan överfylld med folk borde väl inte funnits.