Petey21: Tja, man har väl tre veckor till på sig att göra något åt mediakuben. Trodde att de skulle passa på när de ändå hade korgliftarna på plats för att sätta upp akustikplattorna i taket, men icke då.
...och nu kan man se på webkameran att jollen är på väg ut från hamnen i Övik.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
...och nu kan man se på webkameran att jollen är på väg ut från hamnen i Övik.