Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Jepp, märkligt det där. För Columbus skrev ju som sagt ett treårigt kontrakt med honom i februari förra året. Förresten, var inte hela det här med avstängning från elitseriespel mm ett avslutat kapitel?