Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Poffa: Ska bli intressant att se hur det går. För någon vecka sen kom det ju artiklar om att NHL-klausuler var ogiltiga och betydelselösa. Undrar om det blir något tjafs från IIHFs sida?