Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: Det fanns ju någon på den där sidan som var väldigt långhårig, kan väl bara finnas en sån person där uppe.

Sedan så har väl Frisco varit på SM i ölhävning, eller vad det var. Att döma av kommentarerna från westerlind så var det väl så. Tro om det går bäst att häva öl på filt eller på eternit?