65selander: Det fanns ju någon på den där sidan som var väldigt långhårig, kan väl bara finnas en sån person där uppe.
Sedan så har väl Frisco varit på SM i ölhävning, eller vad det var. Att döma av kommentarerna från westerlind så var det väl så. Tro om det går bäst att häva öl på filt eller på eternit?
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sedan så har väl Frisco varit på SM i ölhävning, eller vad det var. Att döma av kommentarerna från westerlind så var det väl så. Tro om det går bäst att häva öl på filt eller på eternit?