Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yaqop: JAAAAAAAAAAAAAAA SM-FINAL!!!!!!!1

Bara hoppas att det går vägen den här gången. Det där guldet från -79 behöver ju sällskap. Usch vad nervöst det blir.