Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante:
Varför bryr du dig om andra lag än Modo? :-)
Jag tror att det är serien som räknas, har sett det någonstans, eller så mästaren och seriesegraren om de är olika, jag gissar vilt....