Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Äh, Skyttis är överskattat. Åk till Vitsjöstugan istället, helt gratis och dessutom kan du köpa fika i stugan där, det kan man ju inte göra på Skyttis. Eller passa på att åka när det inte är konstsnösäsong, det var väl bara då de skulle ta betalt.