Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
westerlind: Nu ska vi inte vara sån. Jag som varit snäll och letat upp ett sätt så du kan vila ögonen ordentligt under såna där Brynäsmatcher, när den största underhållningen ändå är periodpauserna.