Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Helt okej standard? Äckligt ställe, är min bedömning av det vandrarhemmet. Då är det som ligger vid E4:an mycket, mycket trevligare. Antar att det är samma som Frisco nämnde.