kärran: Just ja, på tal om SM-guldet. Det ska bli intressant att se hur omslaget på DVD:n ser ut. Om man tagit en genväg och använt sig av den affisch som man har i souvenirbutiken, eller om man faktiskt ansträngt sig lite grann.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)