Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
kärran: Just ja, på tal om SM-guldet. Det ska bli intressant att se hur omslaget på DVD:n ser ut. Om man tagit en genväg och använt sig av den affisch som man har i souvenirbutiken, eller om man faktiskt ansträngt sig lite grann.