Sv: Building the future, Silly Season 07-08
Skulle Kim Staal ha någon chans att göra rätt för sig i årets trupp?

Själv gillade jag Staal, men fråganär ju också om det är rätt spelartyp. Tyngden att ersätta Morrion har han ju inte.

Nu verkar han inte vara aktuell för Modo, men en länk till svenskafans ger en indikation om nuvarande status.


www.svenskafans.com/hockeyzon/artikel.asp?id=181128