Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa:

Gud, så vackert. Tårar i ögonen, ja. Och hunden sitter här med huvudet i mitt knä och gnyr. (Eller, det kanske har andra anledningar än att hon såg ett Youtubeklipp...?)