knaskamilla: Jäklar, jag som trodde att man skulle kunna slinka in till Övik imorgon och handla sig en guld-DVD. Men enligt modomartins kommentar på åffisijälla så börjar den inte säljas förrän på lördag. Dum fråga, men är souvenirshopen i arenan öppen på lördagar?